Hjem » Uncategorized » >Pssst.

>Pssst.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,354 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

Denna dritten her, den har skremt vannet av meg mer enn en gang! Den hvite der altså. Det er en sånn bevegelses styrt duft spruter…eller hva jeg skal kalle den.
Første gangen var verst. Jeg våknet skikkelig tidlig en dag her og var riktig trøtt, med tidlig så mener jeg 0430 om morran. Som sagt så var jeg skikkelig trøtt, ante fred og ingen fare på vei til do. Plutselig hørte jeg et pssst bak meg, hjerte var på vei opp i halsen føre jeg klarte å svelge det ned igjen. Det hører også med til historien at vi hadde sett en ganske heftig episode av Åndenes makt føre vi la oss, men jeg fikk da svelget ned hjertet igjen så det la seg på riktig plass. De fleste gangene jeg går forbi så går det greit, men det er verst om morran når jeg kommer litt trøtt og sliten og er på vei til do.
Men det er da en fin måte å våkne på, eller en kanskje noe uhyggelig måte å våkne på, og tro at det står noen bak deg og visker deg i øret…men våkner gjør man, det er helt klart. ;-)

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

