Hjem » Uncategorized » >…uten å grue seg til mandag.

>…uten å grue seg til mandag.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

Er det mulig?
Går det an?
Har jeg drømt?
Nei, jeg tror det er sant, men at det var mulig…det hadde jeg ingen tro på. Kan man virkelig ha det slik at man bare kan gå å hente seg en kopp kaffe da man vil?
Første uka på praksis er over. Og nå var det godt det ble helg, ikke alle har helg, så jeg sender noen tanker over til de som må en tur på “knoget” i morra også. Jeg har hatt det veldig bra, men må innrømme at jeg har måtte ty til noen paracet’er i løpet av dagene som har gått. Da man har vært borte fra arbeidslivet ei stund så er det en omstilling og komme tilbake igjen, det vet sikkert de som har opplevd det samme. Men det går nok over bare man kommer i gjenge igjen. Det verste med nye ting er at man ikke har oversikt og kontroll over det man skal drive med, men det kan jo ikke forventes at man skal ha full kontroll over ting man skal settes inn i.
Jeg kom til å tenke på at livet smiler litt denne veien nå, og da kommer det noen linjer her som man skal huske på
-har du tenkt over det at det er fort gjort og glemme og smile tilbake til livet når det smiler til deg, hvis det er lenge sida sist du så et smil.
Da jeg er på de baner så kan dere få et verst jeg skrev føre jeg la meg i går. Navn på verset? Tja, skal vi kalle det REGN ELLER SOL.
Se opp, se frem
Regn eller sol
Glem aldri ditt hjem
.
Da andre hånte og lo
Regn eller sol
Glem aldri de som trofast ved din side sto
.
Tunge triste dager
Regn eller sol
I disse dager en belønning vanker
En belønning fylt med positive tanker
.
Det er ikke bare positive tanker som vanker. Magen bryr seg lite om positive tanker, magen vil ha pizza. Og det skulle vel bare mangle også om ikke magen skulle få noe positivt også etter en vel overstått uke.
Til pizzaen så vi en Norsk film som heter BRYLLUPSFESTEN…ikke fritt for at vi lo litt underveis i filmen, en del kommentarer var virkelig flotte.
“det står en sort mann i hagen og støvsuger gresset”


Well well…nå skal jeg ta helga. Jeg må si det er litt rart å ta helga uten å sitte og grue seg til mandag morgen ;-)
GOD HELG

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

