Hjem » Uncategorized » >Flaut ja!

>Flaut ja!

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

Dette er nesten litt flaut å fortelle om, men det er så mye rart som
står her på bloggen så jeg kan vel fortelle om dette også.
Denne kaffekanna har jeg hatt i litt over ett år nå…
…men det var først idag jeg fant ut at det er en knapp 
på toppen av lokket…
…som man trykker inn for at det
skal komme ut kaffe, jeg har skrudd på lokket…til nå.
Og jeg måtte jo selvfølgelig finne ut detta mens vi hadde
kaffebesøk…og tru jeg fikk høre det.
Ja ja, det får sees på som underholdning til kaffen.
En god latter forlenger livet🙂

3 Kommentarer

  1. Anonymous sier:

    >Det er godt at vi kan lære noe nytt hver dag, som LOL og hvordan kaffekanna funker..😀 Selvironi er en fin humor..MvhTurid H.

  2. Anonymous sier:

    >HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH😉;););) ja dette var vi vitne til;););) Men nå veit du at du BARE KAN TRYKKE PÅ TOPPEN😉;););)

  3. Min Blogg sier:

    >Detta var litt flaut ja😉 Men det var moro🙂

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

