Hjem » Uncategorized » >Marken og blandede følelser på Coop Mega.

>Marken og blandede følelser på Coop Mega.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,359 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

Marken igjen idag da.

Vi kom, vi så, vi reiste hjem igjen.

Marken går fortere og fortere over for hver gang den er her, hvorfor det? Jo det er fordi unga er så store nå at dem ikke synes det er noe stas, ihvertfall ikke så mye som før. Og når unga har fått seg en tur i te-koppen og jeg har fått min faste bakte potet så er vi egentlig klare til å ta turen hjem igjen.

For min del så synes jeg marken mangler noe…MESSA! Det var liksom marken for meg det, baktpotet og messe.

Te-koppen
Det er bare Silje som synes det er morsomt med te-koppen. 
Og jeg er sååå glad for at ho er gammel nok til å kjøre alene. 
Ferdig med å bli kastet rundt i en nådeløs
 karusell, men bare smiler…
Hatten vant Martin i skyting, Silje fikk den, men ho kunne ikke 
ha den på seg når ho kjørte te-koppen. 
Ikke lett å finne parkering i byen når det er marken, men 
det hjelper å være litt kjent så man veit hvor man skal se 
etter ledige plasser som langveisfarende ikke er så godt kjent med.
Første gangen vi var inne på Coop Mega. 
I disse lokalene har jeg stått og jobbet en gang i tida. Her lå 
Norske Backer AS. De tre første årene i yrkeslivet hadde jeg her 
inne. Det var tre år med hat…både til jobben, oppgavene og 
noen av de som jobbet der! Du kan si det slik at det er gitte 
personer jeg ikke plukker opp om de har strandet aldri så mye! 
Det var rart å gå inn der nå og tenke på at i området der jeg 
og Silje fikk en prøvesmak av Ekås pølser, der sto jeg og 
bøyde rør…
Men Backer er historie, slit der den som vil!!!
Over til noe annet.

Leon
Leon, filmen Leon altså. Det var den første filmen vi så på dvd. 
Og den så vi på pc’n. Vi hadde ingen dvd spiller den gangen og fikk 
låne Leon av en jeg kjente…så den så vi på pc’n, liten skjerm og
dårlig lyd var det da, men moro å tenke tilbake på. Dette eksemplaret 
vi kjøpte nå er visstnok restaurert på lyd og bilde…vi gleder oss. 
Første bluray film.
Vår første bluray film, ja det var denne det. 
Men nå må jeg stoppe skribleriet mitt og rette oppmerksomheten til maten her. Fruen har bakt hjemmelaget pizza til oss, det er ikke noe som passer bedre nå. Denne lørdagen skal bli toppers…det drar seg mot kurs på mandag…jeg gleder meg for første gang på lenge til at det skal bli mandag :-) 
God lørdag! 

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

