Hjem » Uncategorized » >Knut Einar prater med seg sjøl.

>Knut Einar prater med seg sjøl.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,359 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

-Hva har du gjort idag da? 

«Gjort? Jo vi har gjort masse idag». 

-Masse? 

«Ja i forhold til aktivitetsnivået på en normal dag så har vi det».

-Som for eksempel? 

«Vi begynte med en tur til nav. Der fikk jeg levert skjemaet som jeg har fylt ut til kurset, leverte det direkte til en av de som jobber der».

-Javel, det blir ikke «borte» da, har hørt mange som sier at papirer blir «borte». 

«Jeg har gardert meg mot det, jeg fikk dem til å stemple mottatt og lage en kopi til meg. Det burde vel holde hvis det skulle bli noe problem».

-Hmmm ja det burde holde det. Ellers noe som har skjedd idag? 

«En kjedelig tur til banken, forsikringspapirer på Timmi. Kunne godt ha vært ute den turen…».

-Skjønner, men det må vel til. Han var jo forsikret. 

«Joda, han var det. Vi får levere inn alle papirer vi har og legeerklæringer så får vi se hvordan det går».

-Ja. 

«Ellers så har vi hatt masse kaffebesøk nå, Skogli og farsan kom en tur. Å steike så varmt det ble i stua, blir mye varme av så mange kropper i et rom». 

-Mener jeg har hørt noe om at en kropp gir varme tilsvarende en 1000w ovn….kan det stemme? 

«Har ingen aning, men jeg fikk en ide om et supert strømsparetips til vinteren». 

-Ahhh…få høre, strømsparing er alltid interessant! 

«Jo flere folk i hus jo varmere…ikke sant? Vi må få samlet så mange som mulig så ofte som mulig på kaffebesøk gjennom vinteren…varmepumpa kommer ikke til å gå på hele vinteren». 

-Hahaha…men det du sparer i strøm på pumpa må du vel bruke på kaffetrakteren da, hvis alle dissa folka skal betjenes med kaffe, for ikke å snakke om all kaffen du må kjøpe.

«Hmmm…godt poeng». 




-Hva er dette?

«Lunsjen min vel, den må vel være bra?».

-Det må jeg si. :) 










-Nei, skal vi gi oss nå? Det er kvelden og jeg begynner å bli tung i hue, det begynner du å bli også håper jeg, ettersom vi er ett og samme hue.

«Jupp, vi tar noen minutter foran tv’n også tar vi kvelden…God natt». 

-God natt. 



2 Kommentarer

  1. Anonymous sier:

    >100 watt mener du vel:)Trultemor

  2. Min Blogg sier:

    >Ja, her har det kommet med en null for mye🙂 Hadde kroppen gitt tusen watt hadde vi ikke behøvd verken varmepumpe eller vedovn.🙂

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

