Hjem » Uncategorized » >Total forvirring.

>Total forvirring.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,354 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>



«Stå på egne ben» sier dem. Jeg ser ned på egne ben, mine ben. Ben jeg har stått og gått på nå i 36 år. Om bena har tatt meg dit jeg vil? Om jeg er der jeg helst ville vært? Nei, det kan jeg ikke si, men jeg kan da heller ikke skylde på min ben for at dem ikke har tatt meg dit jeg vil. Det var vel opp til meg det, å ta meg dit jeg vil, ikke bena mine. 


«Gode råd skal man ta imot» var det også noen som sa. Ja det er så sant så sant, gode råd skal man ta imot. Men noen råd, noen råd kan skape forvirring. Gode råd om at slik og slik må man gjøre for at det skal holde mål…ikke alle råd er gode råd. 


Jo mer jeg leser jo mer forvirret blir jeg, prøvde å finne råd og veiledning. Men det er like mange veiledninger som det er folk der ute. Så hva gjør man da? Jo man tramper sine egen spor, går egne veier, egne stier. Veien kan bli ensom, men veien er min – skriveblokka – pennen og historien – AMEN. 




2 Kommentarer

  1. >Egentlig ikke rart. Vi er alle forskjellige og sitter i ulike livssituasjoner. Det vanskelige er å finne seg selv i alle råd og muligheter. Hva ønsker jeg og hva kan jeg gjøre her og nå. Det er jo vår egen veg vi skal gå, ingen annens.Ønsker deg en fin dag, Knut Einar.

  2. Min Blogg sier:

    >Takk for kommentaren Et liv å leve. Koselig at du leser bloggen min🙂 En god dag til deg også🙂

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

