Hjem » Uncategorized » >Jeg slåss…jeg vant!

>Jeg slåss…jeg vant!

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

En kamp mot teknikken og jeg vant. 

Fy plate så kjedelig det er når ting ikke virker. Det er spesielt kjedelig når det er noe feil med nettet, modem og mobiler…mobil skal jeg ikke nevne engang, den er på rep igjen. Men det var jaggu verre når modemet begynner å tulle. 




Det som sikkert er en liten bagatell sak for en IT teknikker kan fort bli reine verdensproblemet for en vanlig mann…en som bruker nettet og ikke reparerer det. 


Jeg måtte opp i 2.etg det er der modemet henger på veggen…koblet til kabel og reset modemet. 
Kalde grøss blandet med noen desiliter svette gikk over kroppen på meg da jeg trykte «reset»…i flere lange minutter var det helt stille…så kom det noe på skjermen igjen. Blip…pip…pip…»gratulere du er nå på nett»…åhhh takk og lov, fiksa det sjøl. 


Det hele starte med at pc’n til fruen ikke kom seg på nett, jeg prøvde og prøvde, men det hjalp ikke hva enn jeg gjorde med maskin hennes. Så prøvde jeg å se om det var noe med modemet…da falt maskin min ut. Men nå er vi på nett igjen etter å starte modemet på nytt…hvis en kan kalle det det…samme det…vi er ONLINE. 


Ha en fortsatt fin ettermiddag. 


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

