Hjem » Uncategorized » >Kan det være feil glass på feil øye eller motsatt…?

>Kan det være feil glass på feil øye eller motsatt…?

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

Måtte gi opp de nye brillene idag, har hatt dem på meg siden jeg fikk dem på fredag. Sjøl om jeg har hatt litt problemer med å tilvende øya til de nye brillene så har jeg prøvd fra fredag til idag for å se om jeg ble vant til dem, men det gikk heller dårlig. 

Jeg har gått og vært…ja det blir vel riktig å kalle det uvel hele helga for å se om det gikk over, men det gjorde det ikke. Og da jeg sto opp idag så måtte jeg rett og slett gi opp og finne de gamle brillene mine. Jeg får stikke innom Specsavers i morgen og se hva dem kan hjelpe meg med. 

En liten misstanke har jeg til at dem har montert feil glass i feil side, jeg har +3.5 på høyre øye og +3.75 på venstre øye, kan dem ha satt inn feil tro? 

Det var da Martin nevnte at det hadde skjedd med en kompis av han at jeg kom til å tenke på det, at det var feil glass på feil øye, det blir jo dobbelt feil for øya det. Vi får se hva dem sier i morgen. 

Ellers så ser du at jeg ikke lider noen nød i matveien, middag med elgkjøtt på BM og grillspyd og pølser til kveldsmat…nå ja, det er ikke slik hver dag da. I morgen får vi vel prøve et litt lettere kosthold igjen…blir tung i magen av slike måltider…og tung å prate med ;-) 

Men spøk til side, nå er det på tide å ta kvelden. Har gått og vært uvel i hele helga pga brillene så nå skal det bli godt å komme seg i seng føre midnatt. 

Sov godt inntil vi ses igjen. :-) 

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

