Hjem » Uncategorized » >Det skal ikke så mye til.

>Det skal ikke så mye til.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,354 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

Etter all snekring igår så ble litt sein middag igjen da. Men vi hadde ikke lyst på middag..egentlig, men vi svingte oss da en tur til butikken og kjøpte ei pakke med pølser…to pakker med pølser…og koste oss litt ute.

Pølser, pølsebrød, lomper og en boks til’n far ;-) 

Så enkelt kan det gjøres…kjempe kos det her.
Da vi satt der på veranda’n vår så kom jeg til å tenke tilbake noen år, jeg satt akkurat der jeg satt nå, men på bakken…vi hadde ingen veranda. Vi koste oss da også vi, men det å ha en veranda å sitte på er nå fint da.

Jada…han knerten der fikk pølse han også. 
Det var utrolig godt å sitte ute i går, det har vært litt mangel på sånne seine fine kvelder nå, jeg synes det har vært kjølig…guffent. Men i går var det kjempefint, det spørs vel om det blir så bra idag hvis man skal tro værmeldinga da. 
Det passer litt dårlig med uvær idag ettersom mormor kommer hit og skal grille med oss. Men blir det for ille så får jeg grille ute og og ta med maten inn, det går det å, gjort det før ja :-) 
Ser ut som om vi snart er i vanlig gjenge igjen også…sånn med tanke på døgnrytmen. Igår etter at vi hadde sett den første Jason Bourne filmen så ville fruen følge på med nr to, men en time inn i filmen så måtte vi avbryte…øya datt igjen. Så vi får se resten av den idag i stedet. 
Alarmen hadde jeg på idag, våkna føre den, det har jeg gjort noen dager nå faktisk, godt tegn det. Da blir ikke overgangen så stor til skolestart. 
Da er det vel på tide å ta seg ei skive brød tenker jeg og få satt på kaffen. Ha en fin formiddag. 

2 Kommentarer

  1. Anonymous sier:

    >Det er alltid så koselig å lese det du skriver:-)) Håper dere får en trivelig dag sammen med mormor. Her i Romsdalen skinner solen som aldri før!! Vi skal i familieselskap i dag. Koselig det! May Britt (maiaren)

  2. Min Blogg sier:

    >Det høres koselig ut May Britt. Skulle gjerne hatt litt av den sola deres hit. Koselig at du leser bloggen min her…hils alle dine :-))

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

