Hjem » Uncategorized » >Denna bilen veit ihvertfall pappa hvem som har kjørt..

>Denna bilen veit ihvertfall pappa hvem som har kjørt..

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

I anledningen mamma’s 62 års dag så ble det kake og kaffe på Bm idag. Da fikk vi prøvd paviljongen skikkelig også, den var utrolig trivelig å sitte inne i. Det ble så lunt og godt inni der når det er tette vegger rundt, lurer på om ikke det blir et slikt her også..neste år. 
Masse god kake og kaffe her. 
Nala sitter så fint her så…Timmi var ikke noe dårligere han….fine hunder det.
Der er Timmi ja. Han fikk også masse kake av bestemor idag, han er en liten heldiggris. :-) 
Etter kake og kaffe så satte pappa på vinsjen på traktoren. Jeg skal bruke den til å dra frem noen gamle biler som ligger på tomta her. Det skal bli spennende å dra frem de etter at dem har ligget der i så mange år. Fra den dagen kommer det nok bilder, når de står fremme på jordet her igjen. 
Der ligger det en som skal frem, hvem som har eid denne bilen er jeg ikke sikker på. Pappa veit hvem som kjørte denna vil jeg tru. 
Denna bilen veit ihvertfall pappa hvem som har kjørt…det har han gjort…det er bilen hans…men det begynner å bli lenge sida. Motoren er tatt ut av denne bilen for mange år side, men jeg har fått høre at motoren fra denne bilen sitter i en annen bil og er fortsatt i full fart på veien…helt utrolig…skulle gjerne sett den bilen som den motoren sitter i. 
Som en avslutning på dagen så har vi spist pizza og jeg tok meg en boks med herlig leskedrikk. Dagen har vært full av bra ting…synes jeg da. Begynte med å klippe plen, støvsuge inne, butikken, bursdags kaffe og til slutt traktor og vinsj klargjøring og pizza. 
Så dagen har vært god…og en ting til! Jeg har fått igjen mobilen min fra reparasjon…fra Finland! 
Nå er det kvelden…blir spennende å se hva morgendagen vil bringe. 
Vi ses i morra folkens. ;-) 

2 Kommentarer

  1. Frøydis sier:

    >Lånte sitatet øverst – håper det er greit🙂

  2. Min Blogg sier:

    >Det er helt i orden det Frøydis🙂

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

