Hjem » Uncategorized » >Det er rart hvor fort man glemmer at man har vært borte. Hmmm….

>Det er rart hvor fort man glemmer at man har vært borte. Hmmm….

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,354 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>Det er rart hvor fort man glemmer at man har vært borte. Hmmm….

Vi reiste på fredags formiddagen oppover til Folldal, vi skulle være på hytta noen dager med små turer litt hit og dit. Men nå sitter vi her igjen tilbake i stua vår, og det kjennes ikke ut som om vi har vært borte i det hele tatt. Da er det godt å vite at jeg har masse bilder å se på i ettertid, med bilder og noen film snutter liggende på pc’n så kan jeg drømme meg tilbake når jeg vil🙂

Jeg gleder meg til å sette meg ned og sortere bildene og film klippene, og dele litt fra turen med dere. Det ble en lang tur, i alt så kjørte vi 122 mil og har besøkt Trondheim hvor vi da var en tur i Nidarosdomen, vi var også oppe i Tyholttårnet og spiste middag, det var høyt oppe ja. Vi har også vært innom Tynset og sett på verdens største sparkstøtting, og vi har vært på Røros og fått med oss noen minner derfra.

En ting som jeg er veldig fornøyd med er at jeg har fått tak i cognac flaska til SOLAN. Den har jeg hatt lyst på sida jeg så den i Aukrust museet i Alvdal for flere år sida. Og NÅ har jeg den.

Men mer om turen vil komme i dagene som kommer, så det er bare å følge med fremover🙂 Ellers så må jeg si at det er umåtelig moro å bli savnet på bloggen slik som noen har uttrykt til meg da jeg logget meg på idag. Også på Facebook var det noen som etterlyste meg, hva skal’n si til slikt? Kan ikke tenke meg noe annet enn at jeg må bøye hodet og ydmykt si takk for omtanken :-) 
Da får dere alle ha en god natt, vi ses i morgen. 

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

