Hjem » Uncategorized » >Så koselig! Vi lover å kjøre pent og snart komme tilbake.

>Så koselig! Vi lover å kjøre pent og snart komme tilbake.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>




















Den var fra igår ja, det var godt det. En kald Sofiero og en liten bolle med potetgull. 



















Idag var har det vært litt hit og dit igjen da, men det har vært i et annet tempo enn det som har vært vanlig de siste dagene nå. Det ble som sagt en tur til Kongsvinger for å levere en søknad, så ringte Martin og sa han var ferdig tidlig, han trodde det skulle bli seint idag pga rydding etter teateret, men han var ferdig klokka 1130. Så da var det bare å svinge bortom skolen og hente han på samme turen. Da vi kom hjem så var planen at vi skulle en tur til Sverige, så her står vi klare til avreise til søta bror. 























Et blikk ned på «farmen». 























Så koselig! Vi lover å kjøre pent og snart komme tilbake. 























Gottebiten i Sverige. Litt munngodt til helga skal jeg ha ja! Også Karius og Baktus skal vel ha noe til helga, har vel fri dem også nå, eller? 























Men koseturen var over da jeg kom hjem, da var det bare å dra igang gressklipperen. 























Og det var ikke fritt for at trøya ble blaut under denne sola. Det har forresten vært en helt vidunderlig dag idag. 























Gressklipping var tvingende nødvendig! 























Pjuhhh…ferdig! Men jeg kunne ikke ta vekk radioen helt ennå, det var en veldig fin sang på P1. Men den ble brutalt avbrutt når Timmi kom byksende på meg. Han ble med meg i dusjen, altså jeg dusja han føre jeg dusja meg sjøl da. 



Bilen nærmer seg 200 tusen kilometer med raske skritt. 





















Slik har nå dagen vært. Det blir lite tid til å lese blogger nå om dagen, det er akkurat så jeg får skrivi litt på min egen side🙂 Det er faktisk litt tidkrevende å lage slike «artikler» med masse bilder og tekst, men det ER moro! 

Da får alle ha en fortsatt god kveld. :-) 



Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

