Hjem » Uncategorized » >Da er det verste unnagjort!

>Da er det verste unnagjort!

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,358 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>Da er det verste unnagjort!
Siste turen på Marikollen er gjort, nå er det ferie og til høsten så har vi begge unga på ungdomskolen. Marikollen har vært et mareritt det siste året, det tror jeg gjelder for oss alle, og spesielt for Silje så har vært der hver dag. De åpne løsningene som er på skolen har ikke vært bra, for noen av ungene her ihvertfall. Vi har jo hatt en prat med en av lærerne der som hadde vært i skoleverket i hele sitt liv som også kunne bekrefte at slike åpne løsninger var prøvd før, og at det ikke fungerte og at man etterhvert satte opp faste vegger og delte av slik at man fikk tradisjonelle klasserom. Nå tror jeg man faktisk har begynt å sette opp vegger for å dele av til mer faste rom på Marikollen også. Men uansett så betyr dette nå null og niks for oss, vi er ferdige der!

Noen bilder fra dagen. 
Ble Vinger’s tur med grom bilen idag. 
Det passet seg slik at jeg kunne hente Silje samtidig som jeg var i byen, jeg hadde litt god tid til ho slutte så jeg rakk en kopp kaffe og boller fra Statoil. 
Ja, akvariet fikk nytt vann idag da. Nok en fisk var død, men det er vel ikke noe å gjøre med det. Hvor lenge lever en Sebra fisk? 
Der kommer Anne Grethe og Silje gående. Dette er siste gangen vi hente henne på denne skolen :-) 
Vegen hemmat. Det er den beste vegen det!
Nå skal jeg slenge meg i dusjen og sprette opp en boks med 5,2 brygg. 
Ha en god kveld folkens. God sommer til alle ungdommer som idag fikk ferie, god helg til de som har tatt helga og stå på til de som ennå har noen timer igjen til både ferie og helg. :-) 

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

