Hjem » Uncategorized » >Ha en fin dag i Norges langstrakte land. Og lykke til, til de som ønsker de var en annen stand.

>Ha en fin dag i Norges langstrakte land. Og lykke til, til de som ønsker de var en annen stand.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,359 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>Første gangen jeg var våken idag så hørte jeg det dure på taket. Nå så er det faktisk opphold, jeg håper det varer ut dagen så teater gruppa får en dag uten regn. Og vi andre kan vel saktens trenge en regn fri dag også nå.

Sov lenge idag, helt til klokka 1025. Det er jammen lenge sida sist jeg sov så lenge, men det skal sies at det ble litt seint igår. Vi hadde det så koselig så vi ville ikke gi slipp på kvelden. Men når Ole Lukkøye kommer så er det en smell i bakhue og rett i seng. Det kommer så fort som lyn fra klar himmel, jeg kan sitte oppe og føle meg så bra, som om jeg kunne sitte oppe hele natta. Men så kommer altså teppet like fort som lyn fra klar himmel, og da er det bare å lege seg i vatret stilling. Så noen natteravn blir jeg nok aldri mer!

Skal vi sette på kaffen da? 
Ha en fin dag i Norges langstrakte land. 
Og lykke til, til de som ønsker de var en annen stand. 
Lykke til Knut Einar. 

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

