Hjem » Uncategorized » >Hvem er bia i bakgrunn tro?

>Hvem er bia i bakgrunn tro?

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,358 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>Det ja, der var vi endelig på nett igjen. Strømmen ble borte ei stund her, sikkert ikke så lenge, men det kjennes ut som en evighet når nettet er nede😦 Men nå har vi strøm igjen :-)))

Regne har det gjort i hele dag og det bare pøser ned! Litt kjedelig nå kjenner jeg, men gudskjelov så får vi ikke styrt været. Vi får ta det som det kommer og finne på andre ting da, som å se en film kanskje. Ja det blir vel til det tenker jeg, men om jeg rekker det føre Silje skal hentes igjen veit jeg ikke, nei tror ikke jeg rekker det. Vi får ta en i kveld.🙂

Pølse på Statoil. Jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte meg ei pølse på Statoil, men det…det er leeenge sida! Og tenk jeg hadde en 50lapp jeg hadde lagt unna i en annen lomme i lommeboka, den brukte jeg jaggu på meg sjøl idag.

Kaffen derimot, den er gratis! Så sant du har kjøpt koppen for 2010 da, men en kopp til 99kr for å ha fri kaffe hele året er god butikk for en som skvulper i seg en kopp rett som det er🙂
Hvem er bia i bakgrunn tro?

Jo bia er Birger Bie. Han sørger for at alle har på seg setebeltet i bilen føre vi kan kjøre. Da ungene var små så gikk det et program på tv om en Birger Bie som kom med nyttige sikkerhetstips (husker jeg riktig?) Og da ble det til at jeg hengte opp en bie i ruta som skulle passe på at ungene hadde setebeltet på, at alle har setebeltet på når vi kjører. Ungene syntes dette var skikkelig stas, at Birger Bie var med på tur. Så han har fulgt oss siden ungene satt i barneseter i bilen. Men uansett alder så tror jeg at jeg aldri kommer til å fjerne Birger Bie, han skal få være med til jeg må legge vekk førerkortet, og da skal ha få en plass på hylla inne. 
It’s raining again….tralllalllallla…. Jaja, bilen er da tett. Har ikke alltid vært slik heller. Har hatt en bil som hunden ble blaut i bak. Og jeg har hatt bil hvor jeg har blitt blaut på kneet når jeg kjørte…ja du kan så si! 
10 dråper på ruten er bedre enn 10 dråper på truten. 
Ihvertfall når man sitter INNE i bilen🙂
Middagen idag. To burgere med salat og ost, masse dressing og ketchup. 
Slike sykler henger det overalt! Har Eidskoginga gått helt fra vett og forstand? Hvis noen veit hva dette symboliserer så fortell fortell.
Jeg måtte til Skotterud i dag og levere mobilen min igjen, den hadde samme feilen som første gangen. Den blir glovarm og tapper batteriet på noen minutter. Det var noe skikkelig dritt, hele kjøreruta min lå lagret på den😦
Kan vel glemme å få den igjen til vi drar, hvis det ikke skjer et mirakel da. Well well som dem sier, gutta med store bremmer på hattene sine, vi får vel bare smøre oss med «tålamod» og vente på at det skal komme en sms om at mobilen din er klar. 
Da håper jeg alle har strøm igjen og kan bloggen i vei, eller lese da hvis du ikke skriver🙂

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

