Ikke en typisk søndag.

Ikke en typisk søndag, men en søndag…

Hadde alt vært like holdbart som denne lampa her så hadde, ja da hadde vel en og annen produksjon gått konkurs. I går byttet vi lysstoffrøret på denne lampa. Det har vi aldri gjort før og jeg tror vi har hatt den siden 2001-2002. Og jeg vet at lampa i mange år føre det ble brukt som utelys i en bedrift.

DSC_0036DSC_0037
Det kommer frem av bildet at det lysstoffrøret har vært med ei stund.

DSC_0044

Sola skinner og vi kliner til med en is på Statoil. Skulle jeg ha fyllt diesel da? Nei det kan vente et par dager til… Smilefjes som rekker tunge det er “bare” 19 dager siden sist.
-

Etter mange dager med bare bilkjøring var det godt å få gjort en tur på sykkelen igjen. Mye dårlig vær har har gjort at man har ville hatt tak over hode.

En tur opp til Vardåsen og ned igjen ga disse to bildene. De ble ikke så fine som utsikten i seg sjøl var. Det var virkelig fint og stå der og se over til festningen.20120819_19115120120819_191224

Da får man komme seg i seng. I morra skal unga på skoken og jeg fortsetter der jeg slapp føre helga, kurs.

2 svar

  1. Apropo det med lys.
    Nå er de vanlige lyspærene blitt ulovlige og det er vistnok pga glødetråden og «vanlige» lysepærer forsvinner nå ut av butikkene.Nå MÅ du kjøpe sparepærer og all slags greier til priser fra kr59-249 pr.stk..har du mange lyspærer i huset,så kan du joh bare glede deg til kostnaden for dette vil merkes i lommeboka når alle pærene må skiftes.

  2. Håper bare ikke alle pærene ryker på en gang. Jeg har noe sparepærer allerede, der hvor lysene står på døgnet rundt, har noen slike rom. IKEA har vel bra priser på sparepærer, får svippe meg en tur dit…da får jeg en tur til McDonald i samme slengen :)

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 273 andre følgere

