Kjakakul og choke repp…

image

Etter en sommer med treg choke…hard choke…altså en choke som skulle hatt en service, så har jeg nå da endelig fått fiksa det. Men det måtte en total stopp til føre jeg fikk ræva gir.

Total stopp blir vel feil ordformulering, totalt umulig og få start er vel mer riktig. Fungerer ikke choken så er det helt umulig og få liv FJ’n. Men nå fikk jeg, med hjelp av brorsan, justert og smurt opp wire og hendel til choken. Den har faktisk flere trinn, det var til nå ukjent.

C360_2012-07-13-11-45-38_org

Det viskes noe om at det skal bli vårlig vær i morra. Så en liten tur på to hjul hadde kanskje vært en ide.

.

.

.

Bella fikk for noen dager siden en skikkelig hvelse på høyre side av halsen sin. Det var ikke noe moro og se hvordan den har utviklet seg. Men det ser ut til at den nå er på vei ned igjen.

 image

Vi har vært hos dyrlegen og tatt røntgen, fått sprøyte og medisin.
Jeg synes jeg ser hevelsen har blitt noe mindre nå, vi får la medisinen få virke. Så blir det kontroll igjen om en stund.

Helga kom omsider sigende på.

God helg.

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 273 andre følgere

