Grattis med ny bil Joachim :)

Etter en jevn, uendelig, skryting av bilen min har jeg nå klart og lurt…ehhh jeg mener påvirke, min venn og tidligere kollega Joachim til å kjøpe bil.

Det er jo ikke pent å lure noen. Jeg lærte det at det er heller ikke pent å “lure seg på”, du skjønner hva jeg mener, hvis du tenker deg om, så da går jeg utfra at det heller ikke er pent og lure noen på andre områder heller. Smilefjes som rekker tunge

Men fra spøk til revolver…artikkel.

Etter at vi kjøpte bilen vår, Skoda Fabia family, har jeg skrytt mye av bilen. Så mye at jeg har måtte tatt meg sjøl i og la temaet ligge litt. Hyggelig er det da at noen, Joachim, har snappet opp min tilfredshet og spurte meg til råds angående Skoda Fabia. Sååå glad som jeg ble, som fikk lov og dele min entusiasme og erfaring med nettopp denne bilen.

Og gleden var nesten like stor for meg på lørdag, da jeg fikk en melding om at han hadde kjøpt samme bil som min, som den var for meg den 22.mai i år da jeg fikk min egen bil.

DSC_1779DSC_1781

Og her står de side om side. Det eneste som skiller disse fra hverandre, foruten fargen, er at den sølvgrå er utstyrt med midtarmlene. Ellers så er de helt like.

Som Joachim sa så var dette den andre bilen han kjøper etter min anbefaling, hvis jeg kan bruke det ordet. Spennende bransje bilbransjen Smilefjes som blunker

Skoda Fabia family 1.6tdi 90hk

Vi er som sagt kjempefornøyde med bilen vår og jeg håper at også Joachim og hans familie blir like fornøyd med bilen sin.

Og en ting til……….GRATULERER SÅ MYE MED NY BIL!

 

2 svar

  1. God selger, med andre ord.
    God onsdag til deg :-)

  2. Skulle nesten tro jeg var selger :P

    God onsdag til deg også :D

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 273 andre følgere

