Vi lager mat med Sony Xperia GO.

Vi lager mat med Sony Xperia GO.

Nå lager man ikke mat med en mobil, sjøl om denne nå da skulle kunne brukes til og røre i sausen med. Men bildene jeg tok er med Xperia GO. Skulle jeg ha rørt i sausen burde jeg nok ha gjort det føre den ble altfor varm, telefonen skal tåle vann, men det sies ikke noe om temperatur :)

Vel…
DSC_0016
…slik begynte jeg, smør i panna.

Så når smøret smelter putter vi i…
DSC_0017
…kylling.

Glemte nesten risen. Den skal jo ligge i kokende vann 15-16 minutter (trur je).
DSC_0018DSC_0019
To poser, tilsynelatende lite, men mer enn nok til 4 personer.

Og når alt kommer til alt…

DSC_0020
…så ser det slik ut.

Vel, det var matlaging med Sony Xperia GO.

Foto: Sony Xperia GO Kamera
Tekst: Knut Einar Datamaskin

Jeg har også tatt noen prøvebilder ute. Det er jo ingen Samsung Galaxy S2 eller S3 dette her, men det var jeg jo også klar over. Tanken bak valget av telefonen var at jeg ville ha en som tålte litt utebruk i regn og ruskevær.

DSC_0008DSC_0011

DSC_0012

DSC_0013

Nei jeg skal ikke sammenligne bildene mine med fruens S3, men jeg synes bildene er gode nok til og være “på farten” bilder.

Ha en fortsatt fin lørdags kveld. Jeg skal la maten synke litt føre jeg lar meg synke ned i en pose med potetgull.

Smilefjes med åpen munn

2 svar

  1. De er nesten like mobil-gærn som meg du… :-P
    Jeg har akkurat nå kjøpt meg: http://www.sonymobile.com/us/products/accessories/smartwatch/ og med den får jeg facebook og Twitter-beskjeder på klokka og jeg kan svare telefonen og buke Endomondo med den med mobilen liggende i vveska. Veldig gøy! Er avhengig allerede… ;-)

  2. Hmmm der viste du meg noe jeg ikke visste om… Vil ha slik!!! :P

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 273 andre følgere

