Utløpsdato på sim.

image

Joda jeg fikk min nye mobil, overraskende fort i posten. En sånn som på bildet, hvit, tok hvit denne gangen da 99% av alle telefoner jeg har eid har vært svarte.

Gleden var stor… ei stund, til den hele tida mistet nettverksoperatør. Da falt gleden litt.

Kanskje det var noe feil med simkortet, jeg satte simkortet tilbake i min Samsung Galaxy S2. Det virka fint. I Xperia GO var det dødt, ikke helt dødt, det virker ca 5-10 minutter hver gang jeg starter telefonen, men så dør den, nettverskoperatør faller bort.

Kjett!

Men så kom jeg til og tenke på det at Martin måtte jo ha nytt simkort da han tok over min gamle S2, sjøl om han hadde smarttelefon fra før….simkort går ut på dato, virker det som.

image

Så gjorde jeg litt søk på nett ang simkort. Noen skrev noe om at orange kort var gamle, de nye var hvite. Dette har jeg ikke peiling på, tok en titt på kortet jeg hadde i min telefon som var orange. Så da bestilte vi nytt. Det kom i posten i går… gleden var stor. Putta kortet i min Xperia GO… tast pinkode! Det var da som pokker! Da er det bare og vente en dag eller to til føre jeg får tatt i bruk min nye Sony Xperia GO.

Ellers så regner det meste bort om dagen, ikke av materielle ting, med sommerdagene blir skylt bort av stadige regnskurer.
Nå er det bare og se frem mot høst og en uunngåelig vinter, jeg mener ikke at jeg ser frem til vinter, men det er det som kommer…snart.

 

Ha en fin ettermiddag.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Utløpsdato på sim.

  1. skien sier:

    Teleoperatøren din burde spurt deg hva slags sim du hadde når du kjøpte tlf.
    Jeg kan ikke bruke standard sim-kort i min nye S3 for de bruker Micro-sim og dette viste jeg,men de sa også fra hos teleoperatøren og sendte dette ut før tlf kom og dermed så hadde jeg sim klart når jeg mottok tlf :)
    en annen ting..
    når jeg skriver i kommentarfeltet ditt så forsvinner teksen under linja ved linjeskift og hvis man skriver feil og sletter det.
    dårlig layout du bruker..hehe

  2. Knut Einar sier:

    Fruen har micro sim. Vi kjøpte den på Spaceworld så da fikk vi nytt kort med en gang. Xperia GO telefonen min har ikke micro sim, men kortet mitt er nok for gammelt. Håper pinkoden kommer med posten i dag.

Legg igjen en kommentar

