I morra er det mandag.

En time på mc med brorsan var akkurat det jeg trengte nå. I morra er det “hverdag” igjen. Men jeg er ikke like sikker på om jeg gleder meg like mye til kursstart denne gangen som da jeg begynte på Økonomistyring-regnskap.

Ute på jordet er det aktivitet. Slike fotomuligheter kommer det ikke mange av.

DSC_1730

To nye kopper.

DSC_1729DSC_1736

Il Tempo Gigante fra Aukrustsenteret – Norges svar på den Italienske Ferrari.
Og så hadde fruen med seg kopp fra Allsang på Grensen.

Ha en fortsatt fin kveld.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

