Hver 6. mnd hadde vært fint.

Da var vi der igjen da, der hvor man skal se seg ut et nytt leketøy, altså ny mobil. Hele året, ikke hele året, men store deler av året etter at man har fått seg ny mobil, altså når det har gått 6 mnd så går jeg bare og venter på at det skal gå 6 mnd til så man kan få seg noe nytt.

Teleselskapene burde ikke hatt mer enn 6 mnd binding, så det hadde vært mulig å fått ny mobil litt oftere. Syklusen min er da 6 mnd…etter det går jeg bare og venter.

image

Jeg var helt sikker på at jeg ville ha Samsung S3, men den har frua, så den har jeg klemt på så mye nå at han ikke er noe spennende lengre.

Nokia-Lumia-900

En annen tlf som jeg har sett på en Nokia sin Lumia 900 Windows phone.

Også har vi Sony sin Experia GO. Den skal jo da tåle litt av det meste. Det kunne jo vært noe.

Vi får se hva det blir, på torsdag.

(Dette bloggthemet var noe dritt å skrive i!)

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Hver 6. mnd hadde vært fint.

  1. Tante Farmor sier:

    Jeg venter på Nokia 808…da løper jeg til butikken…da trenger jeg ikke å drasse rundt på kamera i tillegg til mobilen… :-) Nå har jeg Sony Experia S og den er kjempebra, men forandring fryder…egentlig helt tullete, men…. :-P

  2. skien sier:

    helt enig med deg at burde kunne byttet oftere,men jeg er hvertfall IKKE enig med deg i alternativene du ser på som alternativ til S3.
    det handler ikke om at tlf er kjedelig for man har knottet på den for det handler om å få seg en skikkelig tlf som er av kvalitet og som har det man trenger.
    jeg likte heller ikke denne layout`n for teksten forsvinner under streken om jeg feks taster en bokstav/et ord feil og sletter det.

  3. Knut Einar sier:

    Tante farmor: Det der er helt sikkert en super mobil. Jeg måtte inn på YouTube og sjekke den, har ikke sett den eller hørt om den før. Er ikke like oppdatert, eller interessert slik som jeg var før.

    Skien: Jeg er ute etter en mobil som tåler litt sprut og skit denne gangen. Jeg har jo alltids en super mobil i bakhånd ;)

  4. skien sier:

    Den Nokia 808 er ikke hva folk tror den er.
    De forteller at det er 41 mpixel,men de utelater å fortelle at det kamera fungerer ikke som andre kameraer og tar ikke så gode bilder på tross av sine 41 mpixel.
    det har vært sammenlignet bilder fra den nokia`n med mange andre kamera-mobiler med kun 8 mpixel og den noki`n har kommet dårligere ut..så la dere ikke blende av slike ting på en kamera-mobil på samme måte folk lar seg lure av mhrtz og trillioner av farger på tv`r.
    Uansett hvordan du snur på det så er det KUN to kamera-mobiler med kamera i toppskiktet og den som er aller best er faktisk iphone 4s og deretter kommer samsung s3.

  5. Knut Einar sier:

    Ble Sony Xperia GO her. Ikke verdens beste kamera, men ellers virker telefon som en hendig god bruks telefon.

    Også ser jeg det at jeg har skrevet Xperia feil hele tida :/

Legg igjen en kommentar

