Dagens kjørerute. Tur-retur Alvdal.

KE

Dagens kjørerute. Tur-retur Alvdal.
Jeg trur det blir en tøff tur, det er mange mil. Nesten 54 mil alt i alt.

Men det ser ut til at yr.no treffer bra med været sitt. Vi kan risikere og få sol hele veien :)

Nå skal jeg ta meg ei skive og gjøre en utstyr sjekk føre avreise. Sjøl om det blir spådd sol legger jeg regndress i toppboksen for å være sikker.

20120715_233312                            C360_2012-07-13-11-45-38_org

Både sykkel og sjåfør skal være klare for tur. Sjåføren da med
regndress, som han håper blir liggende mest mulig i toppboksen.

Skal ikke forundre meg om det kommer bilder og et lite
innlegg fra turen seinere i dag, eventuelt i morra.

- Ha en fin dag -

 

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 274 andre følgere

