To fikk lappen, jeg gjorde en tur til Årnes.

20120619_141934[1]

Lang dag, spennende dag.

Det var ikke bare de to som skulle kjøre opp som var spent i dag, det var jammen jeg også. Og dårlig sov jeg i natt, men nå gikk det bra og da skal jeg forhåpentlig sove bedre til natta.

Men jeg og Silje har nå vært en tur på Årnes. Det er lenge mellom hver gang vi er der nå. Og lenge blir det til neste gang, 9mnd til ja. Alt går etter planen og i september skal ho bare bruke reguleringa på natta. Snart ferdig med hele behandlingen.

Som du ser så har Fabia’n vår rullet over 2000 km. Og en tur retur til Årnes var reine fornøyelsen hva angår forbruk. Når man gjør en slik tur på 0,38L pr mil så kan jeg ikke gjøre annet enn å smile når jeg fyller diesel. Det er lenge mellom hver gang, så lenge at jeg nesten ikke husker koden min fra gang til gang (skryt skryt).
Hadde jeg bare fylt på bilen så, men FJ’n ruller noen mil om dagen den også så jeg er bortom pumpa rett som det er.

Men det er forresten blitt dyrt å kjøre FJ i forhold til bil nå. FJ’n vil ha hele 0,55L pr mil… ;)

Nei, nå blir det en episode med Murdoch Mysteries føre vi sier god natt.

- Ha en fortsatt fin kveld –

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 273 andre følgere

