Kommer den, eller har den gått…sommeren?

image

Dette er ikke det jeg vil se, på denna tida av året. Men jeg har nå ikke sett det heller da. Bildet er hentet fra nettavisen og en artikkel fra 1.juni fra Rukan.

Det var nok litt av et sjokk for våre Danske mc frender og stå opp om morran og se en haug med snø på sykla sine.

Jeg har jo planer om en tur til Alvdal i løpet av de nærmeste ukene, føre sommer glir oss hus forbi, hvis den ikke allerede har gjort det da. Jeg leste nemlig det at det har snødd i de traktene nå.

 image

Nei vi får nok bare følge med på været og se om det er noen soldager i sikte, en gang der fremme i fremtiden…føre Jula står og banker på døra igjen.

Skulle det bli ei gløtte på himmelvelvingen får jeg være rask og pakke saltaskene med regntøy, tørre sokker og sko, føre jeg legger i vei.

Det blir langt, bortimot 53 mil på en dag.

image

I dag blir det nok ingen tur på mc, hverken lang eller kort. Det er mer behov for båt enn ting som går på to hjul her snart.

Ha en fortsatt fin dag Tommelen opp

 

Dette innlegget ble publisert i MC og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

