- Konfirmasjon -

Så gikk også denne dagen, en dag vi har forberedt oss til i lang tid. Sjøl om det ikke er mer enn to år siden sist så var det litt spenning i lufta. Er alt på plass?

Og ja, alt var på plass og gikk helt etter planen :)

DSC_1326DSC_1330DSC_1340DSC_1346DSC_1355DSC_1366DSC_1371DSC_1380DSC_1418DSC_1423DSC_1435DSC_1440DSC_1488DSC_1495DSC_1501DSC_1531

Ettersom ho mor ville si noen ord når vi satt til bords, jeg sa noen ord da Martin ble konfirmert, så ønsket jeg alle velkomne. Og det gjorde jeg med en liten morsom historie (som jeg fant på nett).

Det var klart for konfirmering, det var bare overhøringen igjen. Presten var fornøyd med konfirmantene bortsett fra Espen. Espen klarte aldri helt å følge med i hva presten hadde og fortelle. Presten skjønte at han måtte stille Espen et enkelt spørsmål på overhøringen dersom det ikke skulle gå rett vest.
Dagen kom og presten skulle stille Espen et spørsmål og spurte:

- Hvorfor er du her i dag Espen?

Espen ble forvirret og sa:

- Var det ikke i dag jeg skulle komme?

Ja det er ikke lett å alltid vite hvorfor vi gjør de tingene vi gjøre, som å konfirmere oss. Men alle møtte til rett tid og jeg tror jammen alle koste seg og spiste godt.

Alle som hjalp til må jeg si TAKK TAKK til. Det er mye som skal klaffe til et slikt arrangement, hente kaker, bake kaker, hente mat osv osv. For ikke å snakke om rydding, mellom mat og kaker, men også ettepå når festen var slutt. Takk til alle sammen.

Nå er det på høy tid å finne senga. Det kommer en dag i morra også, med ymse innhold.

Smilefjes som blunker

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

7 svar til - Konfirmasjon -

  1. skien sier:

    Gratulere med konfirmanten :)
    tenker far i huset snorker godt i natt etter en lang dag :)

  2. 123viola sier:

    Gratulere med vel overstått, og eg regner med at konfirmanten er også fornøyd :) Mye forberedelser på forhånd og så er det over på noen timer :)
    Heldigvis så er det noen år til jeg har konfirmant igjen, men allerede nå diskuterer vi bunad.

  3. Knut Einar sier:

    Skien – Ja han far sov godt i natt. Nesten koma.

    123viola – Takk skal du ha. Det er mye som ordnes, men det glemmes fort når man får en glad konfirmant i etterkant. Ja nå er jeg ferdig med mine. Du får ha lykke til med din neste.

  4. skien sier:

    hehe..skjønner deg godt..aldern tynger vel litt også sammen med fallende tyngdekraft på magen..ler(ert.ert)
    kos å høre at dere hadde en flott dag :)

  5. Knut Einar sier:

    Nærmer meg 40 veit du ;)

  6. skien sier:

    de skumle 40åra…hehe

Legg igjen en kommentar

