Blått? Neida!

image

Et stikk i fingen…litt svie, men helt greit.

Ikke blått blod denne gangen heller…skuffende.

Ha en fin dag.

3 svar

  1. ikke bare du som håper at de edle dråpene er blå,men blir joh like skuffet hver gang..hehe

  2. ;) hehe ja, men du veit jeg har med en skvett blått blod når jeg er ute og kjøre mc…i tilfelle jeg skulle skrense borti en Baron ;)

  3. lite blått blod her,så jeg må nok ta med meg en flaske blåbærjuice i tilfelle møte med baroner og andre kongelige høyheter..ler

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 274 andre følgere

