Travle dager.

Travle dager.

Men det var ei gløtte i timeplan i dag som gjorde at jeg fikk lurt til meg noen mil på veien.

20120428_180823[1]

Været i dag har vært helt glimrende – har jeg hørt. Det kan ihvertfall bekreftes at ettermiddagen har vært knall.

Nå nærmer det seg snart premiere på JUNGELBOKEN
Kongsvinger Amatørteater.

Skole

Jungelboken

image

Det er nå mulig å bestille billetter til vårens oppsetning Jungeboken. Det er Heiki Noer-Johansen som har regi og skuespillerne kommer fra barne- og ungdomsgruppa i Kongsvinger amatørteater. Kontakt Cia på mobil 958 48 489 for billettinformasjon. Billettene selges og hentes hos Byen vår i Storgata 1.

Billettbestilling finner du her, men det er ikke mulig å bestille online når det gjenstår under 24 timer til forestilling.

Spilleplan:

Premiere torsdag 3.mai kl. 18.00

Fredag 4. mai kl. 18.00

Lørdag 5. mai kl. 14.00 og 18.00

Mandag 7. mai kl 18.00.

Billettene koster kr 150 for voksne og kr 100 for barn.

 

Alle gleder seg til å spille for publikum :) Ha en fortsatt fin lørdag.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

7 svar til Travle dager.

  1. skien sier:

    er du fornøyd med FJ`n?når den var på sitt mest populære.da kjørte jeg suzuki gxs750es :) var en i skien som hadde 1200 utgaven av FJ`n og vi leka oss litt.han hadde ikke en sjangs mot gsx`n i aksen :) gsx`n var på den tida verdens raskeste serieproduserte 750.

  2. Knut Einar sier:

    Hei.

    FJ’n er en flott sykkel å kjøre. God motor som drar fint gjennom hele turtall registeret. Ikke en sånn turtallsmaskin.

    Den forrige sykkelen min ( http://knuteinar.wordpress.com/2012/04/15/bilder-jeg-trodde-jeg-ikke-hadde/ ) var slitsom å kjøre, men gikk da noe fryktelig.

    Fikk ikke kjørt 1.mai runden rundt Mjøsa idag, men jeg skal ta runden litt senere i sommer.

  3. skien sier:

    kuul 750 du hadde der :)
    en slik 750 er aldri ment å være tursykkel for langturer,så det er ikke rart du finner den slitsom hvis tanken var å reise norge rundt på tur :)
    hvorfor må man legge igjen epost+navn og nettsted hos deg når man alt er innlogget?ser flere bruker dette..slitsomt opplegg å måtte skrive dette for hver kommentar.er det for å hindre at folk som ønsker være anonyme MÅ oppgi dette for bloggeiers nyskjerrighet?hehe

  4. Knut Einar sier:

    Jeg har stilt inn slik at når du har fått godtkjent første kommentar så skal du slippe å fylle inn det nesten gang.

  5. Knut Einar sier:

    Den GSXR’en var nok ikke ment som noen tursykkel nei. Det var nok mer ment som en fullblods racing sykkel, men med skilt.

    Jeg hadde et par harde dager på den. Kjørte 10mil en dag og 40 mil dagen etter. Da var jeg lei hele greia, da fikk den stå et par dager. Men så gjorde jeg meg en tur på 20mil igjen osv. Ble mange mil den første sommeren jeg hadde lappen (2003), men sommeren etter ble den solgt. I år ble det FJ.

  6. skien sier:

    40mil på GSX-sykkel i et strekk.da trenger man 3timer massasje etterpå og hvertfall 4 cognac for ellers er det sengeliggende dagen etterpå.
    jeg har testet FJ 1100 og 1200..byttelånte og testet den 1200 en liten tur på 15mil.
    den 1200 likte jeg veldig godt og akkurat da vurderte jeg en tursykkel,men det ble aldri til at jeg byttet.

  7. skien sier:

    tusen takk :) så mye enklere å legge inn en kommentar i farta :)

Legg igjen en kommentar

