Bilder jeg trodde jeg ikke hadde.

På leiting etter bilder vi kan bruke på komfirmasjonsinvitasjonene så fant fruen noen bilder jeg ikke trodde jeg hadde.

Her er jo første sykkelen min – Suzuki GSX750R. Farlig sykkel med uforsvarlig toppfart. Fin å kjøre fort med, slitesom å kjøre sakte med.

 

PICT0010PICT0040PICT0041PICT0042PICT0043PICT0044

Det var moro å se de bildene igjen.

20120330_185052

Idag har jeg vært en liten sving hos TJ. Vi gjorde oss noen mil på sykkelen hans idag mens hundene fikk leke sammen. Det gikk gjennom både sol, regn og haggel det. Men verst var det når jeg skulle hjem, da åpnet alle himmelens porter seg…jeg ble blaut!

Men man skal ikke la seg skremme av litt vann/snø/haggel… Smilefjes som blunker

Ha en fortsatt fin søndag.

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 274 andre følgere

