Brillene på nesa er like naturlig på hue som nesa de sitter på.

imageimage

Noe nytt å putte på “bollen” i sommer…

Det er stor sjans for at det blir en ny hjelm, en mer brillevennlig hjelm. For det kan jeg si, briller og hjelm hører ikke sammen.

Hvor mange ganger har jeg ikke glemt at jeg har på meg briller i det jeg drar av meg hjelmen, kjenner de planter seg i panna når hjelmen er på vei opp, og tårene spruter ut av øya i det smerten brer seg gjennom hele hue…au au au!

Så den hjelmen der ser rett så grei ut. Tenk å kunne ta hjelmen av og på uten å tenke på brillene.

-Du må vel vite at du har på deg briller???

Det er det nok sikkert mange som tenker.

Men nei. Når du er helt avhengig av briller for å se så tenker du ikke over at du har briller på nesa. Brillene blir en del av deg, de er en helt naturlig del av hue, ting som er naturlig på hue tenker man ikke over. Brillene på nesa er like naturlig på hue som nesa de sitter på. (for en setning…)

Det står et glass Coca Cola på bordet og venter på meg.

 Ha en fortsatt fin kveld :)

Dette innlegget ble publisert i MC og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

