Ble det tur? Ja det ble en liten tur på oss idag.

Som sagt så gjort.

På med uteklær, sko og med Kameraet i lommen så ble det en tur ut idag. Rundt Høgda gikk vi. Men føre Bella og jeg gikk sendte vi melding til Nala og Alfred. De sto klare da vi kom.

Her er runden vår idag.

image

-

Og det nye “tur kameraet” fikk også prøvd seg. Vi får se hva det ble. Her er noen bilder.

DSCN0019

Tre på tur

-

DSCN0025

En godis bit føre vi gikk

-

DSCN0026

Full fart

-

DSCN0027

Noen ganger gjør vi noen små øvelser. Bella må sitte igjen mens jeg går litt i forveien. Du kan se farten er på topp når jeg da roper FRI.

-

DSCN0029DSCN0030

Vår, sommer, høst eller vinter…aldri for kaldt å plaske litt i vannet.

-

DSCN0033

Det synes godt at Leonberger’ne trives i vinterlandskapet med snø og minusgrader.

-

DSCN0035DSCN0036DSCN0037

DSCN0040

En liten pause sånn ca halvveis.

Det var det vi hadde fra denne turen. Tungt å gå i dag også. Jeg trodde det var blitt skare nå som det har vært så kaldt, men det hadde det ikke. Og nå snør det som bare det ute. Kanskje vi må ha truger på neste tur.

Ha en super lørdag.

Dette innlegget ble publisert i Bella, Tur og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Ble det tur? Ja det ble en liten tur på oss idag.

  1. mormor sier:

    Ikke skare hos deg heller?
    Her er det omtrent plaskesnø, ikke god å gå på eller i.
    Men det ordner seg vel.
    Fine bilder med «nykameraet»
    Ha en fin tur i morgen :-)

  2. Knut Einar sier:

    Hadde håpet på skare ja.

    Kameraet var bra det :)

    Men i morra blir det nok ingen tur. Fruen fyller år i morra.

  3. mormor sier:

    Da kan du ikke bare «ture» ivei :lol:
    Grattis til fruen. Kakebit til Bella da? :-)
    Ha en fin kveld.

  4. Knut Einar sier:

    Ho blir den nette sum av 38år. Jeg fyller 38 om en mnd, så nå er jeg bare 37 mens ho er 38 en hel mnd føre meg :)

    Jeg skal hilse fruen. Kake blir det nok ikke, ikke ennå ihvertfall, vi har ikke bestemt noen «kaffe dato» ennå.

    En fin søndag til deg.

  5. mormor sier:

    Tenk det, hele 38. Får meg til å føle meg «utgammel» :lol:
    Kos dere da :-)

  6. Knut Einar sier:

    Snart 40 veit du mormor ;)

    Nå veit ikke jeg hvor «ung» du er, men husk det at en dame er alltid i sin beste alder :) :)

Legg igjen en kommentar

