Farlig å vinne i lotto.

image

imageEr det farlig og vinne mye penger nå?

Mye rart skal man lese føre øya detter ut av hue.

En lottogevinst i den kaliberen ville ikke bare sikre meg og mine barn en økonomisk trygghet. Men generasjoner etter meg ville kunne nyte godt av en slik lottogevinst.

Jeg blir overrasket over uttalelsene til psykolog Pål Fylling Helland når han nærmest advarer mot store pengegevinster. Har han bare hatt folk på sitt kontor som sliter med for mye penger i sitt liv? Da burde mannen ta en snakk med de som sliter med å få endene til å møtes økonomisk…!

Magne Gundersen har vel sett en del av både folk som sliter og av folk som sløser. Men når han setter to streker under svaret så er det vel tilgangen på penger/kapital som får folk ut av problemene. Så, er det da for lite eller for mye penger som er farlig?

Luksusfellen er et av mine favorittprogrammer. Men jeg må,dessverre, si det at mine pengeposter aldri har vært så høye som det deres “klienter” blir justert ned til. Ja du leste ritkig, justert ned til!

Vel… Da får du ha en fortsatt fin kveld. Håper du har budsjettet ditt klart for 2012, det har jeg :) Ikke rare budsjettet, men det er da et budsjett. Så får vi håpe det blir påfyll på inntekst postene i løpet av sommeren når vi er ferdige på Bedrifts Akademiet.

 

God kveld

2 svar

  1. Har budsjett, passer aldri helt, men jeg har stort sett koll på det
    Ha en fin kveld :-)

  2. Et budsjett er aldri helt riktig, det er en tenkt plan for hvordan man vil fremtiden skal se ut. Men da regnskapets time kommer, da bør tallene stemme ;-)

    Har hatt en fin kveld hos venner. Ble servert kalkun, kjempeflott middag.

    Nå skal jeg slappe av med en film føre senga begynner å rope for høyt.

    En fortsatt fin kveld til deg.

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 274 andre følgere

