Telenor vs Netcom…?

Sitter, vurderer…

image

…vurderer om jeg skal gå over til Netcom.

Grunnen til det?

Ringe for samme pris i hele norden…

Dårlig dekning fra Telenor her hjemme…

Ja det er et par ting som jeg sitter og vurderer nå. Ringe fra hele norden for samme pris, tja, ikke så aktuellt akkurat nå. Men det har seg slik at ferier, så fort man er tilbake i slike rutiner igjen, vil bli lagt til Sverige og Danmark. Så hvis man tenker litt fremover så er det og kunne ringe for lik pris utenlands som her hjemme ganske ok.

imageEn annen ting er dekningen her hjemme. Telenor har en veldig dårlig dekning akkurat her jeg bor. Jeg ringte til dem engang og lurte på hvorfor det var så dårlig nå, det har ikke alltid vært slik, vi hadde knall dekning for noen år tilbake. Fikk et svada svar om at det kunne dem ikke gjøre noe med…? Nei vel tenkte jeg.

Så kom jeg til å tenke på Netcom, morsan har Netcom, bor like ved her og er kjempefornøyd, bra dekning og har aldri noe problem når mobilen ringer. Smilefjes

Men jeg kunne ikke finne ut om Netcom har bredbånd, bare mobilt bredbånd.

Det blir nok en telefon til Netcom i morra, får ta en prat med dem og se hva de kan komme med for tilbud.

Har du noen erfaringer fra Telenor/Netcom så hører jeg gjerne fra deg Smilefjes med åpen munn

Ha en fortsatt fin kveld.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

