Slitsomt har det vært.

image

Direkte slitsomt har det vært. Hele natta har vært et eneste slit fra jeg la meg til jeg sto opp.

Første gangen jeg var oppe var klokka 0300 i natt. Klarte å klemme meg nedpå senga igjen. Men når klokka var 0635 var det bare å stå opp.

Mareritt…ei hel natt med mareritt!!!

image

Bare le du Freddy, tåler du mine mareritt…?

-

DSC_0137

Første strøket. Får vel gå ut og stryke på et strøk til etter frokost.

-

SAW…medisin mot mareritt?

Ha en fin formiddag.

4 svar

  1. Bedre nå :?:

    Det er vondt med mareritt.

    Håper du får en fin dag likevel :-)

  2. Litt bedre nå. Skal gå ut og male strøk nr 2 på benken min. :)

  3. Mareritt er vondt! Har ikkje hatt det skikkelig sidan eg var lita jente.
    Men andre ting har holdt meg våken inatt…slitsomt.
    Måtte «skulke» jobben idag (har vært sykemeldt i 6 veker, og har begynt på 50% no…tja)

    Trur benken din blir bra!!
    Ha ein kjempefin dag:)

  4. Natta var fylt med folk som kjørte seg ihjel, jordskjelv hvor folk datt ned i sprekker og ble klemt ihjel…slitsomt. I natt vil jeg ha blanke ark.

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 274 andre følgere

