Men i morra kommer det, så vidt jeg vet, en ny dag.

Det ble ikke noen montering av dusjkabinett, eller skifte av olje på bilen i dag. Vi fikk koselig låve-kaffebesøk istedet.

Men i morra kommer det, så vidt jeg vet, en ny dag. Da blir det montering av kabinett. Oljeskiftet, nja det kommer litt an på hvor lang tid jeg bruker på kabinettet.

IMAG0654IMAG0655

I gangen ligger det et antall esker som inneholder et større antall deler.

Men akkurat nå skal jeg ta meg en liten brødblings, så er det kvelden. I morra kan du henge med på monteringen, steg for steg…jeg tror jeg gruer meg mest ;)

2 svar

  1. Og kommer det ikke noen ny dag i morra, kan det være det samme :-)

  2. Ja da trenger jeg ikke noe nytt kabinett :)

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 274 andre følgere

