Nav-låve-veps

Først så ringer nav, to dager etter at jeg har ringt til dem. Tror det er en regel dem følger, skal følge, ta kontakt 48 timer etter at “bruker” har ringt dem.

Slik var det sist jeg ringte dem også, men da skjedde det ingenting, men idag ringte dem igjen etter at jeg hadde ringt på tirsdag. Og det er rart…treffer du de rette personene på nav så skjer det ting i en feil! Etter en liten forklaring med nav-personen så ble det i en feil bare ordnet slik at jeg blir meldt på regnskapskurs til høsten…hvorfor er det ikke flere slike nav-personer på nav?

Det var jo en hyggelig start på dagen. Nå er det bare å vente på at det skal komme mer info i posten.

Tommelen opp

IMAG0572Så skjønner du, jeg har vært mer heldig, eller hatt mer flaks. Da vi kom inn nå så skulle jeg drikke opp resten av colaen min…cola med veps! Det var ikke mer enn millimeteren unna at jeg slukte en veps…den levde ja. Syntes jeg kjente noe som kom borti leppa mi når jeg drakk…der var’n…blæhhh.

IMAG0569

Ellers så har vi brukt noen timer idag på å rydde ut låven. Med et så ustabilt vær som vi har så må vi lage oss et sted inne som vi kan grille.

Detta tror jeg kan bli bra. Låven brukes ikke til noenting…nå skal det bli…tja…en slags innendørs grillhus/låve.

Så nå kan det regne akkurat så mye det bare vil, vi griller “inne”.

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 274 andre følgere

