>Har sånne "vil ikke ha" flekker!

>

Etter en noe sein, men god frokost så var det bare en ting å gjøre idag 
så lenge sola sto på himmelen…prøve å stoppe «vil ikke ha» flekkene på bilen. 
En kopp te og tre skiver med leverpostei og agurk.
Da var vi klare til å ta fatt på «vil ikke ha» flekkene. 
Jeg satte meg på benken med drill og stålbørste. Som du ser så er det noen 
slike «vil ikke ha» flekker der skvettlappen har sittet. 
Veit ikke hvordan dette blir, men det blir sikkert bedre enn om jeg ikke 
behandler «vil ikke ha» flekkene. 
Sånn, der var ihvertfall de brune «vil ikke ha» flekkene borte. 
Du har hørt ordtaket «over skyene så er himmelen alltid blå»…det samme kan man 
si om rust…»bak rusten er det alltid blankt stål»…selv på Opel. :-) 
Her er flekkene smurt inn med Rust Bjørn. Vesken reagerer med metallet og det blir svart. 
Hvordan jeg skal klare å lakkere dette så det blir bra…ingen aning. 
Jeg tror det blir lettere å lakkere her, her kan jeg lakkere hele feltet, helt til der døra begynner. 
Vi får tru det blir bra. Skvettlappene skal ikke på 
igjen, det er de som gnur hull i lakken så det blir rust. 
Mens jeg drev ute så kom Silje ut og gjordet det fint i buret til Måne. Mens ho drev der fikk Måne stå litt på bakken, det liker han veldig godt. Timmi er også helt i hundre når han får leke litt, riktig nok på utsiden av nettingen, men det er moro å se når de står snute mot snute.
Og ballen liker Måne veldig godt. Vi kaster den litt opp i lufta og
da gjør Måne det samme som oss. 
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

