>Hvis du har sett slutt sena på KNOWING så skjønner dere hva jeg mener.

>Så mye kart jeg fikk. Det tok hele dagen, men nå har jeg kart over USA, Canada og hele Europa! Så kan man jo lure på hvorfor i all verden jeg har lastet ned så mye kart? Spør du så….så får du ikke noe vettug svar.

Men slik ble det nå engang da, morro med duppe dingser osv. Var ei stund litt bekymret for at jeg hadde mistet hele navi opplegget på mobilen min, men det gikk bra til slutt.

Sola kom på slutten på dagen idag, jeg trudde det var slutten på tida jeg. Hvis du har sett slutt sena på KNOWING så skjønner dere hva jeg mener. Men det var ikke så ille da, det var bare sola som tittet frem.

Se den kula der a…
Lyst og fint. Opp med dører og vinduer. 
Akkurat der som sola står så sto det to digre
grantrær. Men er de borte og du ser hvor mye 
mer sol vi fikk av det. Enda nå går sola lavt 
i forhold til hva den gjør i sommermånedene. 
Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 274 andre følgere

